Friday 26 October 2012

am I crazy?

am I crazy? yeah, aku fikir macam tu la. Ngee, terasa geli bila nak mengaku yang aishah SUKA someone. lebih terasa geli apabilaaaaa. fuh, aku TERsuka dekat seseorang dalam masa 3 tahun. percaya atau tidak yang someone tu tak tau pasal aku? erk, over la tu kalau tak tau langsung. I mean aku dengan dia berkawan. tapi kawan gitu-gitu jelah. mangai, apa nak buat? everytime aku chit chat dengan dia dalam fb dia mesti dengan perangai selenga dia. kalau cakap dengan dia, dia mesti dia balas pendek-pendek je. contoh? yelah, haha, takda hallah and etc. ni first time okay, aku bercerita pasal benda macam ni. Fatin sorang je yg tau. selama ni aku bukan layan sangat benda macam ni. haihh, how to forget him? almost 3 years kot. -.- ada tanya fatin pasal benda ni. Fatin kata apa tau "bagi je tau yang kau suka dia. habis cerita.". MANGAI. gila ke apa minah ni? agak-agaklah nak bagi idea pun. itu idea nak menjahanamkan diri aku. bukan nak menyelesaikan masalah. ceh, biarlah jelah. Sekarang ni kalau nampak nama dia kat mana-mana mesti jantung nak terlompat keluar sikit. (over gila ayat). lebih-lebih lagi kalau nampak dia ILOVEYOU-ILOVEYOU dengan sesiapa. sekarang ni tak tau nak buat apa. nak fikir? blah. buang masa. buang karan. sebab kalau aku fikir pun, takkan ada idea yang berani nak munculkan diri. tulis kat sini pun saja nak release tension. nak buat apa sekarang ni? takyah buat apa. dahlah. nak out bye!

No comments:

Post a Comment